علیرضا شکرخدایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت مشترکان برق جهت صرفهجویی و با رصد لحظهای به منظور تحقق اهداف طرحهای مدیریت مصرف برق بویژه از نیمه دوم خردادماه بیش از ۳۸۰ هزار پیامک به مشترکان در اهواز ارسال شده است.
وی افزود: از زمان آغاز طرح پاداش صرفهجویی با استفاده از همه ظرفیتهای موجود اعم تبلیغات میدانی، بیلبوردها، برگزاری جلسات با شهروندان، استفاده از ظرفیت ادارات و تریبونهای نماز جمعه و مساجد تلاش شده است اطلاع رسانی کاملی به شهروندان و مشترکان انجام شود.