تاریخ: 31 , می, 2025 22:56

سرگردانی بیماران در کلینیک یازهرا دزفول

سرگردانی بیماران در کلینیک یازهرا دزفول بیماران مراجعه کننده به کلینیک تخصصی یازهرا دزفول عصر شنبه سوم خردادماه به دلیل انچه که خرابی سیستم از سوی پذیرش اعلام شد با مشکل مواجه شدند. تعدادی از بیماران مراجعه کننده به این مرکز درمانی در گفت و گو با خبرنگار ما با اعتراض نسبت به بی نظمی […]

سرگردانی بیماران در کلینیک یازهرا دزفول
بیماران مراجعه کننده به کلینیک تخصصی یازهرا دزفول عصر شنبه سوم خردادماه به دلیل انچه که خرابی سیستم از سوی پذیرش اعلام شد با مشکل مواجه شدند.
تعدادی از بیماران مراجعه کننده به این مرکز درمانی در گفت و گو با خبرنگار ما با اعتراض نسبت به بی نظمی در ارایه خدمات درمانی در مجموعه زیر پوشش دانشکاه علوم پزشکی دزفول اظهار داشتند : طی روزهای پنجشنبه و جمعه به صورت اینترنتی از چشم پزشک درمانگاه یازهرا برای عصر شنبه نوبت گرفته بودیم اما در هوای داغ و ساعت ۳ و نیم ظهر طبق اعلام ساعت و دقیقه زمان ویزیت حضور یافتیم اما متاسفانه پذیرش به دلیل آنچه که خرابی سیستم اعلام کرد بیش از یک ساعت بیماران را معطل و سرگردان نمود به طوریکه تعدادی از بیماران که از نقاط دور و بعضا روستاهای اطراف مراجعه کرده بودند قید دکتر را زده و رفتند.
آنان افزودند، به نظر میرسد دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول نظارت چندانی بر عملکرد مراکز درمانی زیر پوشش خود ندارد چرا که هر از کاهی چنین مشکلاتی برای بیناران رخ میدهد و پاسخ پذیرش فقط یک جمله است، سیستم خراب است.
یک بیمار دیگر نیز به خبرنکار ما گفت: چشم پزشک درمانگاه افشار نیز صبح شنبه با وجود اینکه از چند روز قبل بیماران به صورت اینترنتی نوبت گرفته بودند در مرکز حضور نیافت و بازهم کسی پاسخگوی مردم نبود.
پیگیری خبرنگار ما حاکیست مشکل درمانگاه تخصصی یازهرا در عصر شنبه نه خرابی سیستم بلکه به روز رسانی ان بوده به طوریکه کارشناس حاضر در محل به خبرنگار ما گفت: سامانه درمانگاه کار به روز رسانی داشت.
جای تعجب است که رییس درمانگاه یازهرا چرا کار به روز رسانی سامانه را در روزهای پنجشنبه و جمعه روزهای تعطیلی این درمانگاه انجام نداده و انرا در اوج ترافیک مراجعه بیماران و بدون رعایت حقوق شهروندی انحان داده است.
فریدپناه

نظرات کاربران

مصاحبه
یادداشت ها